رسانه نو

از برلین تا توکیو در خانه کاغذی

سریال سرقت پول Money Heist یا با نام اصلی خانه کاغذی La casa de papel، سریال جنایی-هیجان انگیز محصول کشور اسپانیا است که بشدت در ایران به محبویبت رسیده است. با پخش این سریال از تلویزیون شهرت و محبوبیت این سریال در بین ایرانیان چند برابر شده است. حالا با پخش فصل چهارم سریال سرقت پول، در ادامه همین مطلب تصمیم به معرفی بازیگران اصلی این سریال گرفته ایم. برای آشنایی و بیوگرافی بازیگران سریال سرقت پول Money Heist با ما همراه باشید.

بیوگرافی بازیگران سریال سرقت پول Money Heist

در سریال سرقت پول شخصی به نام “پروفسور” ۸ نفر را برای سرقت از کارخانه چاپ اسکناس انتخاب می‌کند. این ۸ نفر برای اینکه هویتشان حتی برای همدیگر هم ناشناس بماند اسم شهرهای مختلف را برای خودشان انتخاب می‌کنند. “برلین”، “مسکو”، “دنور”، “توکیو”، “هلسینکی”، “اسلو”، “ریو”، “نایروبی” نام مستعار آنان است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی این شخصیت های اصلی در دنیای واقعی می پردازیم.

آلوارو آنتونیو گارسیا مورته Álvaro Antonio García Morte با نام شناخته شده آلوارو مورته، بازیگر اسپانیایی در ۲۳ فوریه ۱۹۷۵ در کادیس اسپانیا متولد شد. او در دنیا با بازی در نقش سرخیو ماکینا “پروفسور” بازیگران سریال money heistبه شهرت دست یافت. مورته علاوه بر کار بازیگری خود، صاحب یک شرکت تئاتر به نام ۳۰۰ تپانچه است که آنرا در سال ۲۰۱۲ تأسیس کرده‌است. او با بلانکا کلمنته، ازدواج کرده‌است، آنها ۲ فرزند به نام‌های جولیتا و لئون دارند که دوقلوهای غیر یکسان هستند.

اورسولا کوربیرو دلگادو (متولد 11 آگوست 1989) در شهر بارسلون کشور اسپانیا وی بیشتر به خاطر بازی در نقش روت گومز در

(Física o química ( 2010-2010

Margarita de Austria

مجموعه تلویزیونی (Isabel (2014 و Marta

فیلم کمدی (Cómo Sobrevivir a una Despedida (2015 شناخته شده است.

خانواده اورسولا کوربیرو دلگادو توکیو

او در یکی از شهر های بارسلون به نام Sant Pere de Vilamajor با پدر و مادرش زندگی می کند

پدرو کوربرو پدر اورسولا کوربرو دلگادو یک نجار است و مادرش استر دلگادو ، یک مغازه دار می باشد و یهمچنین یک خواهر به نام مونیکا دارد.

شروع بازیگری اورسولا کوربیرو دلگادو توکیو بازیگر نقش خانه کاغذی یا سرقت پول

در سن 6 سالگی از خود استعداد و علاقه خاصی نصبت به بازیگر و جلوی دوربین ظاهر شدن را نشان می داد ابتدا بازی در تبلیغات تجاری را شروع کرد.

وی اولین تجربه بازیگری خود را در 13 سالگی به دست آورد و در کلاس های بازیگری و همچنین کلاس های رقص فلامنکو و جاز شرکت کرد.

اورسولا کوربرو در چه فیلم های بازی کرده است

پس از تحصیل و اخد مدارک تحصلی برای تجربه چالش های جدید و فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی Física o Química به مادرید سفر کرد. .

از مجموعه کار های که در آن ها ایفای نقش کرده می توان به :

نقش ماریا در مجموعه تلویزیونی عرضه Mirall را Trencat در سال 2002.

او به عنوان سارا در Ventdelplà در 2005-06،

و در سری Cuenta های پورآتراس در سال 2007. در سال 2008،

برای دیدن نتایج بیشتر اخبار بازیگر را دنبال کنید.


برچسب ها : بازیگر ,
+ نوشته شده در جمعه 23 آبان 1399ساعت 19:28 توسط سارا | | تعداد بازدید : 85

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]